Reklamacje i zwroty

REKLAMACJE ZWROTY I WYMIANY

 

Na nasze produkty udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.

 

Szanowny Kliencie,

Skoro znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że prawdopodobnie coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i jesteś niezadowolony z dokonanego zakupu. Proszę, nie denerwuj się! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej znajdziesz informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację, wymienić towar lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

 

1.      Odstąpienie od umowy (zwrot)

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi Klient ma prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania powodu zwrotu. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo przed upływem 14 dni poinformować sklep 4Bed.pl o zwrocie towaru i przesłaniu na swój koszt na nasz adres przesyłki ze:

a)      zwracanym towarem, który musi być nowy, bez oznak używania. Będziemy bardzo wdzięczni, jeżeli towar będzie w oryginalnym opakowaniu,

b)       wypełnionym i dołączonym do przesyłki „Formularzem zwrotu”. Jeżeli nie posiadają Państwo formularza można go pobrać z naszej strony.

Po otrzymaniu przez nas przesyłki – możliwie jak najszybciej zwrócimy Państwu pieniądze (maksymalnie 14 dni).

 

 

2.      Wymiana towaru

Każdemu Klientowi przysługuje również prawo wymiany towaru w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

Chcąc wymienić towar prosimy o:

a)      zwrot na swój koszt towaru, który chcą Państwo wymienić,

b)      wymieniany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania. Wskazane jest także aby towar był w oryginalnym opakowaniu,

c)      wypełnienie „Formularza wymiany”. Jeżeli nie jesteście Państwo w posiadaniu, można go pobrać z naszej strony internetowej:

Po otrzymaniu przez nas przesyłki możliwie jak najszybciej odeślemy produkt.

 

3.      Reklamacje

Zgodnie z obowiązującymi przepisami ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

Aby zareklamować produkt prosimy wypełnić „Formularz reklamacyjny” znajdujący się na naszej stronie oraz przesłać reklamowany towar na swój koszt na nasz adres. Reklamacja bez formularza lub z błędnie wypełnionym nie może zostać przyjęta.

W przypadku uzasadnionej reklamacji:

a)      Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy),

b)      W przypadku braków magazynowych – zwrócimy równowartość ceny produktu.

 

 

W każdym przypadku towar wysyłany jest na Państwa koszt. Prosimy również nie zapomnieć o dołączeniu do przesyłki dowodu zakupu (Faktura VAT).     

Proszę czekać ...

Informacja

Zalogowano poprawnie